Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Περίεργες βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης Βελβεντού


Παρακαλώ να δημοσιεύσετε το άρθρο μου χωρίς να αλλάξετε το περιεχόμενο.
Ευχαριστώ

Δολιοφθορά ή τυχαίο γεγονός; Το δίλημμα απασχολεί το τελευταίο διάστημα τον δήμο Σερβίων Βελβεντού εξαιτίας των πολύ συχνών διακοπών που συμβαίνουν στο κεντρικό δίκτυο ύδρευσης του Βελβεντού, από το καλοκαίρι εως και το περασμένο Σάββατο.

Καταστροφές μόνο στο Βελβεντό
Οι καταστροφές στο δίκτυο αφορούν κυρίως σπασμένους σωλήνες και εντοπίζονται μόνο στον Βελβεντό. Τι λένε όμως οι άνθρωποι  του Δήμου “Από τότε που αναλάβαμε, αντιμετωπίζουμε συνεχώς προβλήματα με καταστροφές σε κεντρικά δίκτυα ύδρευσης του Βελεντού και συχνές διακοπές. Αυτό το φαινόμενο μας ανησυχεί ιδιαίτερα και πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί γιατί συμβαίνουν όλα αυτά, έχουμε απευθυνθεί και στην προηγούμενη δημοτική αρχή και τους υπαλλήλους αλλά έχουμε εισπράξει την αδιαφορία.

Αναρωτιόμαστε, πάντως, γιατί συμβαίνουν αυτού του είδους τα φαινόμενα και μάλιστα μόνο στο Βελβεντό. Επειδή δε ακούγονται πολλά, καλούμε τους κατοίκους του Βελβεντού να είναι σε εγρήγορση και να αναφέρουν ή και να καταγγέλλουν οτιδήποτε περιέλθει στην αντίληψή τους, προκειμένου αυτού του είδους τα φαινόμενα να περιοριστούν ή και να εξαλειφθούν, διότι το νερό είναι κοινωνικό αγαθό και συνεπώς η μεταφορά και διανομή του στους πολίτες θα πρέπει να αποτελεί στοιχειώδη υποχρέωση της εκάστοτε δημοτικής αρχής. Το πρόβλημα θα είχε περιοριστεί ή και ακόμα λυθεί εφόσον η η δημοτική αστυνομία του δήμου με περιπολίες φύλαγε το υδραγωγείο”.

Οι συχνές βλάβες, εκτός του ότι έχουν ένα σημαντικό κόστος αποκατάστασης, προκαλούν προβλήματα υδροδότησης στους κατοίκους του Βελβεντού, προκαλούν όμως και σοβαρά προβλήματα σε επιχειρήσεις της περιοχής, αλλά και προβλήματα υγείας στους κατοίκους.
Αλήθεια πως έγιναν οι συμβάσεις για το δίκτυο με ιδιώτη ο οποίος ακόμη διεκδικεί τα χρήματα του, πόσα του καταβλήθηκαν, με ποιον τρόπο, πως παραδόθηκε τελικά το έργο, ποιος το παρέλαβε;
“Με το σχέδιο ‘Καλλικράτης’”, “ο δήμος ενσωματώθηκε στο νέο δήμο Σερβίων-Βελβεντού, ο οποίος από την πρώτη του έτους ανέλαβε τη συντήρηση του δικτύου. Το τελευταίο διάστημα οι βλάβες είναι συχνότερες και αυτό δημιούργησε υποψίες για δολιοφθορά, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν αποδείξεις, εως και το περασμένο Σάββατο.
 
 
Τους τσάκωσαν στα πράσα
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011, βράδυ. Για ακόμη μια φορά για ένα περίεργο λόγο το νερό που φτάνει στο Βελβεντό, είναι ελάχιστο. Η πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου κα. Γκαμπράνη συνοδευόμενη από τον σύζυγό της κ. Σιώμο πηγαίνουν  στο νέο υδραγωγείο Βελβεντού και διαπιστώνουν πως οι βάνες του κεντρικού δικτύου είναι για ακόμη μια φορά κλειστές. Παρακάμπτοντας το παλιό υδραγωγείο και για να δώσουν γρήγορα το νερό στο Βελβεντό χρησιμοποιούν απευθείας το νέο δίκτυο. Παρόν και οι δύο υπάλληλοι του Δήμου κ. Κουρνιώτης και κ. Κουκάλης. Σε λίγα λεπτά το Βελβεντό έχει υδροδοτηθεί. Φεύγουν όλοι μαζί από το νέο υδραγωγείο. Να όμως που ο διάολος έχει πολλά ποδάρια. Περίπου μισή ώρα αργότερα η Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου ζητά από τον σύζυγό της να την οδηγήσει πάλι στο νέο υδραγωγείο για να βεβαιωθεί πως ΟΛΑ βαίνουν καλώς. Διαβολική σύμπτωση, στον χώρο του υδραγωγείου βρίσκονται οι δύο υπάλληλοι του Δήμου που προαναφέρθηκαν μαζί με τον πρώην Αντιδήμαρχο και νυν μέλος της Συντονιστικής  ΜΚΟ, κ. Κουρτέλη Κων/νο, οι βάνες είναι και πάλι κλειστές και το Βελβεντό για ακόμη μια φορά δεν έχει νερό…..!!!!!
Γιατί οι βάνες που ανοίχτηκαν μισή ώρα πριν είναι κα πάλι κλειστές;
Ποιος τι έκλεισε;
Τι γύρευε ο πρώην Αντιδήμαρχος  1:00 τα μεσάνυχτα στο υδραγωγείο;
Ποιος είναι ο ρόλος των υπαλλήλων του Δήμου οι οποίοι έχουν κλειδιά από το υδραγωγείο;
Τα ερωτήματα είναι παρα πολλά, καλo είναι όμως κάποιοι να τα απαντήσουν, οι καθ’ όλα αρμόδιοι δηλαδή.

Ευθύνες
Το θέμα δεν πρέπει να μη μείνει εδώ. Ο Δήμαρχος Σερβίων Βελβεντού κ. Κωσταντόπουλος έχει την ευθύνη απέναντι στους πολίτες του ΟΛΟΥ του Δήμου. Εάν δεν τηρήσει τα αυτονόητα πολύ φοβάμαι πως σύντομα κάτι χειρότερο θα συμβεί και τότε ίσως είναι αργά…τότε ο ίδιος θα είναι συνυπεύθυνος για ΟΛΑ όσα συμβαίνουν στο Βελβεντό.
Μάλιστα, ο ίδιος πρέπει άμεσα να απευθυνθεί προς την αστυνομία και την εισαγγελία της Κοζάνης και να  τους κοινοποιήσει το θέμα, να ζητήσει αυτεπάγγελτα  την πλήρη διαφάνεια της υπόθεσης.
Κανείς όποιος και αν είναι ότι και να εκπροσωπεί, δεν μπορεί να παίζει με την υγεία μας, με την υγεία των παιδιών μας.  

86 σχόλια:

  1. MEGALH XEFTILA!!!!
    PAIZOUN MTA NEVRA MAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι ντοπή για τους υπαλλήλος του Δήμου και για τον αντιδήμαρχο που υπηρέτησε τόσο επάξια το Βελβεντο να κάνουν αυτήν την πράξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έκλεισαν, δεν έκλεισαν τις βάνες -προσωπικά πιστεύω πως τις έκλεισαν- θα πρέπει οι υπάλληλοι να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη γιατί επέτρεψαν την είσοδο στο χώρο του υδραγωγείου σε κάποιον που δεν είχε καμιά δουλειά στις 1 τα μεσάνυχτα να βρίσκεται εκεί. Ακόμα και αν αυτός είναι πρώην αντιδήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά τις "περίεργες" πυρκαγιές φέτος,στην περιοχή μας,έχουμε και "περίεργες" βλάβες στο
    δίκτυο ύδρευσης.
    Ντροπή μας. Ο σκοπός ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΜΕΙΝΑΤΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ.
    ΒΕΛΒΕΝΤΟ-ΔΥΝΑΤΟ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ
    Ψήφισμα της Λαϊκής Συνέλευσης των πολιτών του Βελβεντού για τον Καλλικράτη και το Δήμο Βελβεντού.
    Η Λαϊκή Συνέλευση των πολιτών του Βελβεντού της 14ης Οκτωβρίου 2011, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της «Κοινωνίας των Πολιτών» και της Συντονιστικής Επιτροπής Δημοτών Βελβεντού
    Ομόφωνα αποφάσισε:

    Εκφράζει την καθολική διαμαρτυρία της εξ ονόματος σύσσωμης της παμβελβεντινής κοινωνίας για τον Καλλικράτη που εντελώς αναίτια απένταξε το Δήμο Βελβεντού από τους αυτόνομους Δήμους που το Υπουργικό Συμβούλιο πρότεινε.
    Από τις αρχές του έτους αντιμετωπίζουμε τα αυτοδιοικητικά τεκταινόμενα της περιοχής μας μέσα από την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ», στην οποία συμμετέχουν και δραστηριοποιούνται εθελοντικά 2500 ενήλικοι δημότες, που δεν αποδέχονται την κατάργηση του Δήμου Βελβεντού, ούτε και τη διοίκησή του από μία Δημοτική Αρχή που έλαβε μόνο 22 ψήφους στο Βελβεντό πολύ δε περισσότερο από ένα τοπικό συμβούλιο, που ψηφίστηκε από 59 πολίτες σε σύνολο 3.300 ψηφοφόρων.
    Ζούμε καθημερινά την υποβάθμιση στην ποιότητα ζωής από την λειτουργία του Καλλικρατικού Δήμου. Η αφαίμαξη των υπαλλήλων του Δήμου Βελβεντού, η μη αξιοποίηση του μηχανολογικού του εξοπλισμού εντός του Βελβεντού και των οικισμών του, η απαράδεκτη καθυστέρηση στην αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων, η μη επένδυση θεσμοθετημένων εσόδων που μας ανήκουν και οι επικοινωνιακές προκλήσεις προς μια ολόκληρη κοινωνία, με απόλυτη ευθύνη του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής του Καλλικρατικού Δήμου, είναι λίγα μόνο από όσα υποβαθμίζουν καθημερινά την αναπτυξιακή πορεία που είχε το Βελβεντό μέχρι τις 31/12/2010.
    Διεκδικούμε την ανεξάρτητη θέση του Δήμου μας και είμαστε άπαντες ενωμένοι, πέρα από κόμματα και πολιτικές απόψεις και απαιτούμε να ληφθούν υπόψη οι 3040 υπογραφές των δημοτών, τα ψηφίσματα και οι αποφάσεις όλων των Λαϊκών Συνελεύσεων, οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Βελβεντού, οι 2500 προσωπικές επιστολές δημοτών και φορέων στον Πρωθυπουργό, οι αγωνιστικές μας κινητοποιήσεις, η αποχή μας σε ποσοστό 98% από τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές του Νοεμβρίου 2010 και τα ακλόνητα επιχειρήματα μιας ολόκληρης και βιώσιμης κοινωνίας, της οποίας η πορεία , αν δεν αλλάξει το καθεστώς προδιαγράφεται απολύτως φθίνουσα.
    Διεκδικούμε πολιτική λύση στο πρόβλημά μας και απαιτούμε να δοθεί η λύση αυτή άμεσα από το Υπουργείο Εσωτερικών, την Κυβέρνηση και τη Βουλή.
    Συνεχίζουμε τον αγώνα μας και ομόφωνα αποφασίσαμε να τον κλιμακώσουμε, διότι δεν πάει άλλο.
    Το ψήφισμα αυτό να σταλεί στον Πρωθυπουργό, στον Υπουργό Εσωτερικών, στους βουλευτές του Νομού, στην Περιφέρεια και στα Μ.Μ.Ε.

    «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ»
    & ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν θελω οθτε να το πιστεψω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι μιας και δεν εχει με τίποτα αλλο να ασχοληθεί η κυβέρνηση θα ασχοληθεί με την ΚΑΡΕΚΛΑ του ΜΑΝΩΛΙΞ και τις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που εχασε.
    καλα είστε σοβαροί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος είπε...

    ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΠΡΟΣΟΧΗ!!! κυκλοφορεί ανάμεσά μας ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ τύπος... τελευταία εμφάνισή του με ΚΑΜΕΡΑ στη φωτιά στα πιέρια... εεε φωτιά πας να σβήσεις να μην εχεις μια κάμερα μαζί σου!!!

    τελευταία προσπάθησε να δημιουργήσει θέμα με την δημοτική επιχείρηση του πρώην δήμου μας, μην αφήνοντας τον Αργυρό...λο να παραβρεθεί στο δ/σ του δήμου, που προσκλήθηκε για να εξηγήσει, οπως αλλωστε ήταν επιβεβλημένο και μάλιστα σε φίλους του, οι οποίοι σημειωτέον δεν υπήρχε περίπτωση να τον εκθέσουν ακόμα κι αν υπήρχε θέμα που φυσικά και δεν υπήρξε ποτέ.

    Είναι σε θέση να κάνει πολλά, ΠΡΟΣΕΞΤΕ τον!!!!
    13 Οκτωβρίου 2011 1:40 μ.μ.


    ...ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ, δεν τον ξέρετε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1:54
    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ΑΛΛ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΘΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. ΚΑΛΗ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΑ ΤΑ ΣΜΑΖΩΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ. ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΚΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ? ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Η ΜΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΧΑΖΑΜΑΡΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ. Η ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΚΟ Η ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΛΑ ΚΑΚΑ ΑΛΛΑ, ΔΕ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΥΠΟΦΕΡΑΜΕ ΦΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΒΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ?
    ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ!!!!!

    ΕΚ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.
    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΖΑ, ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΟ ΟΛΑ, ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΟΝΤΩΣ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΣΑΜΕ ΨΕΜΑΤΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙ ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΑΡΓΑΡΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΙΝΕ. ΚΑΙ Η Κ. ΣΙΩΜΟΥ ΠΡΕΕΠΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιο γραφείο ασφαλιστικής εταιρείας στο Βελβεντό ψάχνει τον πρωην Δήμαρχο και τον Πρόεδρο της Δημοτικής επιχείρησης να πληρώσουν ασφαλιστικά συμβόλαια για τα ιδιωρτικά τους αυτοκινητα τα οποία τα πληρώναν μέσω πρώην Δήμου και τώρα δεν θέλουν να τα πληρώσουν? Η απαντηση του πρωην δημαρχου είναι χαραρκτηριστική: τόσα λεφτα πήρες ΟΛΑ αυτά τα χρόνια από τον Δήμο τώρα πληρωσετα μόνη σου!!!!!!!!!


    Γεια σου κυρ εισαγγελέα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς την κονωνια των πολιτων του Βελβεντου:

    Εδω εχει διαλυθει το συμπαν, σε λιγο καιρο θα εχουμε κοινωνικες εκρηξεις που δεν ξερουμε που θα καταληξουν, το κρατος ειναι υπο διαλυση και εσεις το χαβα σας.Σταματηστε να κοροιδευτε και να ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βλάχος Νικόλαος
    ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΝΕΙΣ;
    Μου αρέσει! · · 13 Οκτώβριος στις 9:19 μ.μ. ·

    Αρέσει στο χρήστη ΝΙΚΟΣ Δ. ΚΑΡΑΣ.
    Βλάχος Νικόλαος ΝΙΚΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΔΩ


    Βλάχος Νικόλαος
    ΝΕΡΟ ;;;;;;;;; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΑΛΙ;;;;;
    Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Κυριακή στις 12:06 π.μ. ·

    Αρέσει στο χρήστη ΣΤΕΛΛΑ ΤΣΙΤΣΙΡΙΔΟΥ.


    Δύο αναρτήσεις στο προφίλ του Βλάχου στ fb, προσέξτε την ωρα και ημέρα της δεύτερης ανάρτησης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το κυριοτερο ειναι οτι αυτην η μαιμου ο (φεφεκας) ειναι παλι αμολυντος και ατσαλακωτος και την νυφη θα την πληρωσουν τα προβατα
    (κουρνιωτης- κουκαλης) και ο αγιος κουρτελης.

    Α ρε φεφεκα καθηγητης εισαι τελεια και παυλα.Πανουργος και νυφιτσα εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός, ελέησον και σώσον ημάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε παιδιά..βρε παιδιά..
    Μη προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα!!!..
    Εδώ βλέπουμε τον Λύκο και ψάχνουμε για τον ντορό του???... τί πράγματα είναι αυτά??!!..
    Η ανάρτηση-Απορία-Ερώτηση,.. Αναφέρει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ άτομα, ημέρα, ώρα, και "ΕΝΕΡΓΕΙΑ"!!.
    ..Τώρα με όλα ΑΥΤΑ τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ προσπαθείτε εσείς να αποδείξετε ότι..το χωριό δηλ το Βελβενδό, δεν ήταν εκείνη την ώρα στη..θέση του, αλλά πήγε για καφέ στην Κατερίνη και ο "εξαιρε-τέος" κ Κουρτέλης της ΜΚΟ (Μικάς δηλ) το περίμενε παίζοντας τάβλι με τους Κουρνιώτη και Κουκάλη,..κι ότανμ διψούσαν,.Έκλειναν τις βάνες κι έπιναν νερό !!.. Και εκεί ξαφνικά "ψάχνοντας" για το χωριό της η Κα Πρόεδρος του ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, τους βρήκε εκει ΕΚΕΙΝΗ τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ώρα!!!...
    Αυτοί Πάγωσαν κυριολεκτικά από...το κρύο!!!..
    δικαιολογία τους: -Νά,..ψάχναμε για τέταρτο για μπιρίμπα.. κλπ κλπ..
    Και σείς προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τον Κουρτέλη, ο οποίος χρέωσε το χωριό σας με χαλασμένα μηχανήματα και άλλα μπι μπο μπε,.. τάχα μου για τον δήμο παρ'όλο που είναι στα σπίτια τους και έπαιρναν τη χρηματοδότηση και τα "δωράκια" ώς εξυπηρέτηση, και τα μηχανήματα και άλλα ΔΕΝ βρίσκονται πουθενά!!!. Και έπαιζε και θέατρο ότι ίδρωνε και πάσχιζε για το χωριό, και όλα ήταν για το παιχνίδι..
    "(€)ευρώπολης(€)"!!..
    Υπάρχουν και φωτογραφίες κινητού με τη συγκεκριμένη ημερομηνία!!!...
    γι αυτό ΜιΚάδες, βουλώστε τα στόματά σας, και απαιτήστε από αυτούς τους "δοσίλογους" ΜΚΟ να σταματήσουν πλέον τη δράση τους γιατί δεν βγάζει πουθενά!!!..
    Μας έφεραν πίσω στα μαύρα χρόνια της κατοχής και της Σπιουνο-χαφιεδοκρατίας!!!
    Απελευθερωθείτε από τον Στεργίου και την κλίκα του!!! μην είστε πρόβατα!!!!....
    Μπεεεεεεεεεε!!!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 7:33, είσαι εμπαθείς και φυσικά δεν είσαι από το Βελβεντό, αλλά εισαγόμενος... "εξουσιαστής".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 7"35

    Εσύ τί πιστεύεις απ'όλα αυτά τα γεγονότα??..
    Οτι ο Κουρτέλης , είναι αθώα περιστερά??..
    Μήπως είσαι και σύ από τους "πεφτανθρώπους"?..
    δηλ.. Πέφτουμε από τα σύννεφα γι αυτόν τον άνθρωπο??..
    Μήπως σου χάλασε την εικόνα γι΄αυτόν τον άνθρωπο η "ανάρτηση"??..
    Κι έπειτα, τι σχέση έχει αν είμαι απ' την Αθήνα ή Απ' την Θεσ/νίκη, για να σχολιάσω τα γεγονότα ή να πω τι γνώμη μου πρέπει νάμαι απ' το Βελβενδό??..
    Έλα συνέλθετε και απομακρυνθείτε από την κλίκα της ΜΚΟ και μετά θα δείτε πραγματικά! τί άνθρωποι είναι αυτοί που σας παρασέρνουν σε όλα αυτά!!......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το κέντρο αδυνατίσματος...






    Ήταν δυο φίλοι αρκετά παχουλοί και συναντιούνται μετά από καιρό.
    Ο ένας από τους δύο έχει αδυνατίσει και έχει γίνει στυλάκι.
    Απορημένος ο δεύτερος, τον ρωτάει πως τα κατάφερε και ο άλλος του λέει πως πήγε σε ένα καινούριο κέντρο αδυνατίσματος, που χρησιμοποιεί πολύ πρωτοποριακές μεθόδους και του το συστήνει ανεπιφύλακτα να πάει.
    Την επόμενη μέρα πάει ο παχουλός στο κέντρο αδυνατίσματος και κλείνει ένα πρόγραμμα.
    Από την ρεσεψιόν του λένε να ανεβεί στον πρώτο όροφο και να μπει στη δεύτερη πόρτα δεξιά.
    Μπαίνει μέσα και βλέπει μια απίστευτη γκόμενα, φορώντας πολύ σέξι εσώρουχα, να τον κοιτάζει με λάγνο βλέμμα και να του λέει:
    - Τρέχω, τρέχεις, κυνηγάς, αν με πιάσεις, με γα**ς, καμπανάκι σταματάς.
    Πω πω σκέφτεται ο τύπος εδώ είμαστε!!
    Αρχίζει η γκόμενα να τρέχει, από πίσω αυτός για να την πιάσει.
    Μετά από 3 ώρες τρέξιμο καταφέρνει να την πιάσει και εκείνη την ώρα χτυπάει το καμπανάκι.
    Πάει στη ρεσεψιόν, ζυγίζεται είχε χάσει 2 κιλά.
    Την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια.
    Μετά από μια εβδομάδα, του λένε από τη ρεσεψιόν να πάει στο δεύτερο όροφο, στην τρίτη πόρτα αριστερά.
    Βρίσκει μια ακόμη καλύτερη γκόμενα, η οποία του λέει τα ίδια:
    - Τρέχω, τρέχεις, κυνηγάς, αν με πιάσεις με γα**ς, καμπανάκι σταματάς.
    Αρχίζει το τρέξιμο ο τύπος, μόλις έπιανε την γκόμενα χτύπαγε το καμπανάκι, αλλά τουλάχιστον έχανε κιλά.
    Την τελευταία εβδομάδα του προγράμματος, του λένε να πάει στον τελευταίο όροφο του κτιρίου και να μπει στη μοναδική πόρτα που υπάρχει εκεί.
    Μπαίνει μέσα και βλέπει ένα διμετρο αράπη, γυμνό με ένα τεράστιο εργαλείο να τον περιμένει και να του λέει:
    - Τρέχεις, τρέχω, κυνηγώ, αν σε πιάσω σε γα**, καμπανάκια και μ@λ@κίες δεν έχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πώς πέθανε ο τελευταίος Πόντιος μαθηματικός;






    Χάθηκε στο άπειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευτυχως υπαρχεις και εσυ ΟΛΑ και βγαινουν στο φως αληθειες που θα τις καταπινε ο σκοταδισμος που προκαλει η ΜΚΟ
    ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΕΡΙ λεει ο Κουρτελης στον ΠΠ!
    ΗΜΑΡΤΟΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θεωρώντας οτι η υστεροφημια ειναι η φυσική εξελιξη της ανθρωπινης πορείας και εξελιξης μεσα στην κοινωνία, ο Κουρτ Κ. δαμασε την σκεψη και την χρησιμοποιησε ως εργαλειο. Η αμοιβη ηταν το κινητρο, κατι που εκτος των διπλών απολαβων ως δημοσιου υπαλληλου_εκπαιδευτικού αλλά και αντιδημαρχου, δεν παρελειψε να τακτοποιησει την συζυγο του η οποια συνταξιοδοτητθηκε παρα πολυ νωρις απο τον γυναικειο συνεταιρισμό και μαλιστα με ποσό που οποιος αδαης το ακουσει θα το θεωρησει αν οχι υπερβολή σιγουρα εμπαιγμό, προσβολή, διαπλοκή. Η μασκα επεσε το Σαββατο. Οι μασκες ολων αυτων που περιπαιζουν την κοινωνία του Βελβεντού ειναι θεμα χρονου ποτε θα πεσουν. Οι εξελίξεις ειναι ραγδαίες οχι μονο στην Ευρωπη, οχι μονο στην Ελλάδα αλλα και στο τα πεινο μικρο μας Βελβεντό. Ο δημαρχος, κατωτερος των περιστασεων, ανυπαρκτος να διαχειριστει και να μεταχειριστει τις καταστασεις, αγνοεί, προσπερνά, σφυρίζει αδιάφορα. Καιρος να ξεσηκωθει ο νοήμων Βελβεντινός. Αυτος που χανει και δεν εχει τιποτα πλεον να χασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. του Παν. Πλιάτσιου από το Kozanimedia.gr
    Ρεπορτάζ για το νερό του Βελβεντού-Τι συνέβη στο υδραγωγείο!


    Μεγάλο θεμα συζήτησης στην περιοχή του Βελβεντού, αλλά και στα Σέρβια, έχει ανοίξει η ανώνυμη καταγγελία σε blog της περιοχής (ενάντιο στη ΜΚΟ) για «παρέμβαση» κάποιων στο νέο υδραγωγείο του Βελβεντού, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου! Το ζήτημα απασχολεί και τη δημοτική αρχή, σύμφωνα με πληροφορίες του Kozanimedia, ενώ προκαλεί πολλές αντιδράσεις. Το Kozanimedia συνομίλησε με όλους, σχεδόν, τους εμπλεκόμενους στη «μυστηριώδη» αυτή υπόθεση, οι οποίοι είναι ο πρώην αντιδήμαρχος Βελβεντού Κώστας Κουρτέλης, η πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Ειρήνη Γκαμπράνη και ένας εκ των δυο υπαλλήλων, ο Λάκης Κουρνιώτης.
    Τι λέει το ρεπορτάζ του kozanimedia: Και τα τρία εκ των τεσσάρων προσώπων (δεν έχουμε συνομιλήσει μόνο με έναν εκ των δυο υπαλλήλων) επιβεβαιώνουν τα εξής: Η ώρα δεν ήταν 1 αλλά 11 το βράδυ. Η παρέμβαση του κ. Κουρτέλη ήταν στην κατεύθυνση να γυρίσει τη βάνα, ώστε να τροφοδοτηθεί το νέο δίκτυο, καθώς διαπίστωσε πως ήταν σχεδόν κλειστή. «Μισή στροφή χρειαζόταν», λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος στο Kozanimedia. Το ίδιο επιβεβαιώνει και ο κ. Κουρνιώτης, ενώ η κυρία Γκαμπράνη σημειώνει πως «ναι, όντως το νερό ήρθε μετά την παρέμβαση του κ. Κουρνιώτη, ο οποίος, όμως, διόρθωσε το πρόβλημα που είχε προκαλέσει ανθρώπινο χέρι»!
    Μάλιστα, ερωτηθείς σχετικά, ο πρώην αντιδήμαρχος απαντά πως «ναι, κάποιος γύρισε τη βάνα, αλλά δεν μπορεί να γνωρίζουμε ποιός…»! Εδώ, λοιπόν, βρίσκεται και η ουσία της υπόθεσης: Και οι δυο πλευρές φαίνεται να παραδέχονται πως κάποιος ή κάποιοι μπήκαν στο χώρο και φρόντισαν να γυρίσουν τη βάνα τόσο, όσο έπρεπε, για να μην τροφοδοτηθεί το νέο δίκτυο!!!
    Παράλληλα, όλες οι πλευρές αναγνωρίζουν πως ο χώρος στο υδραγωγείο ήταν ανοιχτός και…»ξεκλείδωτος», με τον κ. Κουρτέλη να λέει πως «μάλιστα τους είπα πως κακώς ήταν αφύλαχτος ο χώρος» και την πρόεδρο του Τ.Σ. να δέχεται πως «δεν υπήρχαν κλειδαριές….είναι ένα ένα θέμα…και με τα προβλήματα των Δήμων που υπάρχουν ακόμη δεν έχουμε»
    Αξίζει να σημειωθεί πως ο κ. Κουρτέλης τονίζει πως μετά την παρέμβασή του, που έδωσε τη λύση και δεν δημιούργησε πρόβλημα (όπως αφήνεται να εννοηθεί στο ανώνυμο κείμενο), οι υπάλληλοι κλείδωσαν και στη συνέχεια, όταν πήγε η κυρία Γκαμπράνη, δεν μπήκε εκ νέου μέσα, ώστε να δει την κατάσταση! Το τελευταίο επιβεβαιώνει και η πρόεδρος, η οποία έφτασε εκεί εκ νέου, με το αυτοκίνητο του συζύγου της και χωρίς να κατεβούν, ώστε να μιλήσουν με τους δυο υπαλλήλους και τον κ. Κουρτέλη (σύμφωνα με τον τελευταίο και τον υπάλληλο).
    Σε κάθε περίπτωση, πάντως, φαίνεται πως ο πρώην αντιδήμαρχος δεν ήταν ο υπαίτιος της όλης ιστορίας, το αντίθετο, μάλιστα. Όμως όλοι φαίνεται πως δέχονται ότι «ανθρώπινο χέρι» γύρισε τη βάνα, κάτι που είναι ιδιαίτερα σοβαρό και θα πρέπει να προβληματίσει και τη ΜΚΟ, αλλά και τη δημοτική αρχή του Δήμου Σερβίων-Βελβεντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΡΑΚΑΛΩ - ΠΑΡΑΚΑΛΩ
    ΠΑΛΊ ΤΑΪΣΑΝ ΚΑΝΑΒΟΥΡΙ ΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ!

    ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΓΥΡΙΣΕ ΜΙΣΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΝ ΒΑΝΑ Η ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΚΕΙ? ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ Ο ΠΛΙΑΤΣΙΟΣ. ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΙΠΕΙ ΘΑΜΝΟ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΕΝΤΡΟ! ΩΡΑΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΒΡΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΝ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ!

    ΠΛΙΑΤΣΙΟ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΞΕΓΕΛΑΝ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ 2.000 ΒΟΔΙΑ, ΕΣΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΤΣΙ ΞΙ ΑΛΛΙΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΝ ΥΠΟΨΙΑΣΤΩ ΟΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΡΕΛΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΩ ΘΕΡΙΟ ΑΝΗΜΕΡΟ! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΝΕΡΟ ΝΑ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΤΙΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Η ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΝΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ? ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ Η ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΡΙΟ ΡΙΞΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΛΕΓΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΟΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ.
    ΔΙΨΑΩ….. ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΓΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΣΗΜΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΑΛΟ!

    ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Ο Κ. ΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
    1. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΚΟ ΩΣ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΚΕΙ.

    2. Η ΩΡΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 1:00 ΑΛΛΑ 11:00

    3. Ο ΚΟΥΡΤΕΛΗΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΙΝΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ

    4. UFO ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΒΑΝΑ

    5. Η κ. ΓΚΑΜΠΡΑΝΗ ΗΤΑΝ ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ



    ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΠΛΙΑΤΣΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ
    1. ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ Ο ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΟ ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ

    2. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΗΓΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

    3. ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΚΛΕΙΔΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΒΑΝΑ (ΜΙΣΗ ΣΤΡΟΦΗ)

    4. ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ;

    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕΠΟΡΤΑΖ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΙΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.

    ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΤΕ ΤΟΝ! ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι ικανός για οσα δε βάζει ο νους σας, προσέξτε τον.

    Οσοι τον ακολουθούν εχουν προσωπικό συμφέρον, και οσοι δεν εχουν προσωπικό συμφέρον, φοβούνται τους υπόλοιπους που φανατίστηκαν....

    Τραγική η κατάσταση, αλοίμονό μας.... για οτι εγινε ενας εχει την ευθύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δημαρχε κλητηρα αποψη μην σου πω και αρθρο για οσα συμβαινουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δημιουργήθηκε πρόβλημα στο νερό Σαβατιάτικα (βράδυ) Δεν λύθηκε απ΄την παρέμβαση υπάλληλων και της Γκαμπράνη (και του Σιώμου παρεπιμπτώντως). Καλούν νυχτιάτικα οι υπάλληλοι τον Κουρτέλη. Και κείνος φιλότιμος, όπως πάντα ανεβαίνει ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ στις δεξαμενές για να μη συνεχιστεί το πρόβλημα για τους Βελβεντινούς.
    Όλως τυχαία ξαναπερνάει εκείνη την ώρα (11.00μ.μ) η Γκαμπράνη από κει χωρίς να κατέβει απ΄το αυτοκίνητό της να ρωτήσει γιατί και πως. Δεν το κάνει ούτε την άλλη, ούτε την παράλλη μέρα. Και...ακολουθεί μια λεπτομερέστατη ανώνυμη επιστολή εδώ μέσα. Με καταλογισμό ευθυνών στον Κουρτέλη. Και γω ο αφελής να υποψιάζομαι (και γιατί όχι;) ότι μπορεί και να είναι δάκτυλος της Γκαμπράνη και του συζύγου της. Ο οποίος στον καθαρισμό τις προάλες της δεξαμενής ήταν αυτός μέσα και ...καθοδηγούσε. Άρα γιατί όχι κάποιος..... άλλος, πλην του Κουρτέλη, στη ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς 10.23 μ.μ
    Γράφεις "Δημιουργήθηκε πρόβλημα στο νερό Σαβατιάτικα (βραδυ)"......
    Γιατί δεν λες ότι βρέθηκε η βάνα της δεξαμενής κλειστή?
    Και εγώ πιστεύω ότι ο Κουρτέλης πήγε για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του προβλήματος,αλλά το θέμα είναι ποιοί κλείνουν τις βάνες?
    Ποιοί απο μας θέτουν σε κίνδυνο την υγεία μας για να δείξουν ότι πρίν όλα δούλευαν καλύτερα?
    Μήπως αντί να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα,πρέπει να απομακρύνουμε απο κοντά μας τέτοιους ανθρώπους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι να κάνουμε δηλαδή να ζητήσουμε απ΄τη Μ.Κ.Ο. να βάλει βραδυνή σκοπιά στις δεξαμενές, μη και κανένας στρέψει τη βάνα ή σπάσει τις κλειδαριές και δημιουργήσει πρόβλημα; Και ποιοί είναι αυτοί που "πρέπει να απομακρύνουμε από κοντά μας", τους ξέρετε;
    Αν έιναι έτσι τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. -Ο δικός μας αντιδήμαρχος κυκλοφορούσε με το δικό του αυτοκίνητο και με το αγροτικό αυτοκίνητο του Δήμου.
    -Ο δικός μας αντιδήμαρχος δεν είχε κλειδιά του δημαρχείου. Τι να τα κάνει; Τα προβλήματα των δημοτών δεν ήταν μέσα στο δημαρχείο, αλλά έξω από αυτό.
    -Ο δικός μας αντιδήμαρχος μπορούσε να λύσει τα αιτήματα του κόσμου με ένα απλό τηλέφωνο και όχι με αιτήσεις και σφραγίδες.
    -Ο δικός μας αντιδήμαρχος ήταν κοντά στους δημότες από τις 6 το πρωί μέχρι όποτε χρειαζόταν, βράδυ, μεσάνυχτα, ξημερώματα…
    -Ο δικός μας αντιδήμαρχος δεν ήταν μπροστά στα πανηγύρια με κουστούμια και γραβάτες, αλλά ήταν μπροστά σε ότι απασχολούσε τον κόσμο.
    -Ο δικός μας αντιδήμαρχος…

    http://gikas-daskalos.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΓΚΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΣΑΛΙΟΥ!!!
    ΠΟΛΥ ΓΛΥΨΙΜΟΟΟΟ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΟΔΕΥΕΙΣ ΑΛΛΟΟΟΥΥΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κουρτέλη ,..
    Πώς ξέρεις ότι είναι ο Γ. Σιόμος που δημοσίευσε το γεγονός με εσένα πρωταγωνιστή???..
    Έπειτα ξεχνάς κάτι, γιατί είσαι "ξεχασιάρης" όταν σε συμφέρει!!!...
    Παρέδωσες τις αποθήκες στο νέο δήμο???..
    με όλα τα μηχανήματα???...
    παρέδωσες τα κλειδιά στο νέο δήμο???..
    Υπάρχουν ακόμα κλειδωμένα φρεάτια, παρέδωσες από αυτά τα κλειδιά τους κλειδοκράτορα Κουρτέλη???...
    Έπειτα ο Γιώργος Σιόμος ΔΕΝ ΕΧΕΙ υπολογιστή!!!..
    χα χα χα χα χα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΓΙΑ ΤΙΝ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. http://gikas-daskalos.blogspot.com/

    Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2011
    Ο δικός μας αντιδήμαρχος...σε δυο ιστορίες
    ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΩΤΗ
    Με τον Κώστα, τον αντιδήμαρχό μας γνωρίστηκα καλύτερα, όταν βρεθήκαμε στο ίδιο κάμπινγκ στην Κατερίνη. Όλη τη βδομάδα ήταν στο Βελβεντό, προσπαθώντας να λύσει τα προβλήματα των δημοτών και ήρθε στο κάμπινγκ το Σάββατο το πρωί. Αφού έκανε μερικές δουλειές στο τροχόσπιτο και αφού έφτιαξε μερικά!!! ποδήλατα παιδιών που ήταν στο κάμπινγκ, πήγε με την οικογένειά του για μπάνιο. Κατά τις 11.30 τον πήραν τηλέφωνο. Είχε χαλάσει το δίκτυο του νερού στο Βελβεντό. Άφησε την οικογένειά του, την ξενοιασιά του και ξεκίνησε αμέσως για να είναι παρών στην αποκατάσταση της βλάβης.
    ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ
    Μόλις είχε τελειώσει μια εκδήλωση στο Πνευματικό Κέντρο και στο φουαγέ είχε μπουφέ για τους παρευρισκόμενους. Έμεινα από τους τελευταίους, μιλώντας με τον κόσμο και τότε με πλησίασε ο αντιδήμαρχός μας και μου είπε: «Περίσσεψαν τυροπιτάκια και γλυκά. Κρίμα…Κοστίζουν λεφτά…Άλλη φορά θα πρέπει να πάρουμε λιγότερα…»
    Δε χρειάζεται να γράψω περισσότερα για τον αντιδήμαρχό μας. Δυστυχώς κάποιοι δε θέλουν τέτοιους ανθρώπους να ασχολούνται με τα δημόσια πράγματα. Μερικοί φτάνουν ακόμα και στα όρια της συκοφαντίας. Δυστυχώς γι’ αυτούς, είμαστε λίγοι σ’ αυτόν τον τόπο και γνωριζόμαστε καλά μεταξύ μας. Ευτυχώς για εμάς οι ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ διαπίστωσαν για μια φορά ακόμα, με ποιον πρέπει να είναι και ποιον πρέπει να αφήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. OLA EINAI ADIABROXO TO SITE ME TOSO GLYPSIMO, DEN ANTEXETE, EINAI POU EINAI STHN KATHGORIA, GYMNOS TAXYDROMOS, KRYFH, LOUOMENH STOUS KATARAKTES SKEPASMENOU, ME AYTA TA EROTOGRAMMATA ME AHDIAZEI AKOMA PERISSOTERO. LEIPOUN KANA DYO TREIS NA SYMPLHROTHEI TO KARE. O PROHN ME TA PETSINA GILEKA, DASKALOS SYLLEKTHS ME EFESH STHN ZOGRAFIKH KAI KANAS PROHN PROEDROS MOB. OLES MAZI, ANTE GEIA!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μηπως η λυση ειναι η ανατιναξη της δεξαμενης νερου του Βελβεντου; Πρεπει να ντρεπονται ο Κουρτελης και οι υπαλληλοι του Δημου που υπηρετουν τη ΜΚΟ. Τη μεγαλυτερη ευθυνη ομως την εχει ο Κωνσταντοπουλος γιατι τους αφηνει και αλεθουν. Και οντως αλεθουν καλα. Ετσι ειναι ομως οι πολιτικοι:σκεφτονται τις επομενες εκλογες!

    Και κατι αλλο:κυριοι της ΜΚΟ επειδη μας πριξατε με τους απληρωτους υπαλληλους του Δημου, ας μας δειξουν τις συμβασεις που εχουν υπογραψει οι κ κ υπαλληλοι και μετα τα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπαρούτι μυρίζει στο Βελβεντό.Φυσικά ο ηθικός αυτουργός-ηθικοί αυτουργοί είναι πάλι από έξω όπως πάντα.Μερικά ερωτήματα:Kώστα αφού όπως λες σε λασπολογεί ο Σιώμος γιατί δεν του κάνεις μήνυση;O Σιώμος αν λεει την αλήθεια γιατί δεν κάνει μήνυση τον Κουρτέλη;Oπως όμως και οι δύο φαίνετε να λένε ότι κάποιος κλείνει τις βάνες.Ποιος είναι αυτός;Ο Κωσταντόπουλος τι κάνει;Aν αυτός που κλείνει τις βάνες κάνει μία μεγαλύτερη ζημιά ποιος τότε θα έχει την ευθύνη;Tι λένε οι υπάλληλοι του Δήμου;Γιατί έδωσαν ρόλο σε κάποιο μή υπεύθυνο όπως είναι ο Κουρτέλης;H υπόθεση μπάζει νερά από παντού και μάλλον μόνο η Δικαιοσύνη μπορεί να τα βγάλει πέρα.Βέβαια θα χρειασθεί καιρός και τότε όλα θα έχουν ξεχασθεί μιας και θα πλησιάζουν εκλογές.Και ζήσαν αυτοί καλά και οι ηθικοί αυτουργοί καλύτερα.Ωραίο κουτόχορτο ταίζουν τον κόσμο στο Βελβεντό όταν όλη η Ελλάδα είναι σε αναβρασμό.Αχ Αχ Αχ μόνο στον μικρόκοσμό μας μπορούσαν να συμβαίνουν αυτά...Δουλειά δεν είχε ο διάολος .... τα παιδιά του.Τι έχουν άραγε να χωρίσουν οι δύο αυτοί συνάνθρωποί μας;Νομίζω τίποτα.Κάποιοι όμως τους έβαλαν να πυροβολεί ο ένας τον άλλον.Ειρήνη ειρήνη συνάνθρωποι.Αλλού ψάξτε τον ένοχο συνάνθρωποί μου ούτε είναι ο Κώστας ούτε φυσικά και ο Γιώργος ο Σιώμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κώστα με ολο το σεβασμό, διότι ημουν ψηφοφόρος σου, αλλα είσαι το θύμα "ΤΟΥ" και συ οπως και πολλοί ακόμα... μην ξεχνάς οτι είναι ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ

    στο δια ταύτα, αλήθεια ολα αυτά τα κωμικοτραγικά δεν τα είχατε σκεφτεί πριν τις εκλογές;

    οταν σε ρώτησα, πως θα αντιμετωπήσετε την καθημερινότητα μου απάντησες, πείθοντάς με να μην ψηφίσω, οτι οπως πριν τίποτα δεν θα αλλάξει...τώρα τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά που ζούμε;

    Το ερώτημα του απλού μέσου Βελβεντινού, γιατί τώρα τελευταία εχουμε τόσα προβλήματα με το νερό ενω μέχρι τώρα κανένα;

    Αλήθεια Κώστα, ο μόνος που ξέρει τις βάνες και πως ρυθμίζονται είσαι εσύ; εκανες συμβόλαιο τουλάχιστον με τον θεό μην τυχόν και πεθάνουμε της δίψας, αν χτύπα ΞΥΛΟ συμβεί κάτι;....

    Για τόσο οργανωμένο δήμο μιλάμε; ενα ατομο κουβαλάει τα μυστικά της υδρευσης 4.000 κατοίκων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είμαι παντρεμένος και είμαι γκέι(δεν θα με ξαφνιάσει εαν αυξηθει κατακορυφα η αναγνωσιμοτητα του ΟΛΑ)
    ...αφιερωμενο σε κρυφες και λουόμενες...

    Είμαι 42 χρονών. Με την γυναίκα μου είμαι από τα 24 μου, παντρευτήκαμε στα 28 και έχουμε 2 παιδάκια που υπεραγαπώ. Γκέι ήμουν πριν γνωρίσω τη γυναίκα μου αλλά ήθελα να παντρευτώ λόγω οικογενείας. Η γυναίκα μου νομίζω το έχει υποψιαστεί κάποιες φορές αλλά δεν είναι και από τα πράγματα που μπορούν να σου περάσουν απ’ το μυαλό και να πεις σίγουρα αν δεν το δεις, οπότε είχε απλά υποψίες ανά διαστήματα που έφευγαν.

    Το ξέρω ότι δεν είμαι ειλικρινής μαζί της. Είναι μια υπέροχη γυναίκα, και πολύ όμορφη. Θα ήθελα να της προτείνω να μείνουμε παντρεμένοι και να κάνω ότι θέλω με την ζωή μου κι εκείνη ότι θέλει με την δική της αλλά ξέρω πως δεν θα μπορέσει να το δεχτεί. Με αγαπάει, κι εγώ την αγαπώ φυσικά, και αν μάθει κάτι τέτοιο το πιο πιθανό να με σιχαθεί και να αρχίσει να το λέει παντού.
    Ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρός, με είχε χτυπήσει μια φορά επειδή έπαιζα μόνο με κοριτσάκια, και αγορίστικα παιχνίδια τίποτα. Γενικά είναι ο αυστηρός πατέρας με το κλειστό μυαλό. Αν μάθουν όμως πως είμαι γκέι θα με σκοτώσουν. Δεν είμαι μπάι. Με την γυναίκα μου πηγαίνω που και που επειδή πρέπει, για την ακρίβεια δεν ξέρω πως τα καταφέρνω. Κλείνω τα μάτια και έχω φαντασιώσεις από άντρες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΉ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ¨¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. λετε μεσα απο αυτο το blog να γ+++ε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. AKOYO TON KONSTANTOPOULO KAI ..PRAGMATIKA VARETHIKA "TA PSEFTIKA TA LOGIA TA MEGALA" KAI TI "STIMENI" SYNENTEYKSI PITSIAVA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Βασίλης Κωνσταντόπουλος στο Top Channel: «Δεν χαϊδεύουμε τους Βελβεντινούς-Είναι και αυτοί δικά μας παιδιά»- «Στον εισαγγελέα η υπόθεση με το νερό»!
    Καταχωρήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 2011 από τον/την Παναγιώτης
    Στον εισαγγελέα προτίθεται να απευθυνθεί ο δήμαρχος Σερβίων-Βελβεντού Βασίλης Κωνσταντόπουλος, προκειμένου να διερευνηθεί πλήρως η περίεργη υπόθεση με τη διακοπή υδροδότησης στο Βελβεντό, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, η οποία πιθανολογείται πως οφείλεται σε ανθρώπινη παρέμβαση.

    Αυτό δήλωσε το βράδυ της Παρασκευής, στην εκπομπή «Έκτακτη Έκδοση» του Ζήση Πιτσιάβα στο Top Channel o κ. Κωνσταντόπουλος, ο οποίος άσκησε μεν κριτική γενικότερα στη ΜΚΟ «Κοινωνία των Πολιτών», αλλά έδειξε διάθεση συνεργασίας, λέγοντας μεταξύ άλλων, πως «δεν ωφελεί καμία κοινωνία και καμία δημοτική αρχή, καμία ΜΚΟ να εντείνονται τα προβλήματα και ο ένας να πολεμά τον άλλον. Πρέπει να βρεθεί τρόπος συνεργασίας και να πάψουν οι καταγγελτικές ακρότητες».

    Ωστόσο, ο δήμαρχος Σερβίων-Βελβεντού ανέφερε πως «η ΜΚΟ δεν συνεισφέρει στην τοπική κοινωνία γιατί μάλλον θέλει να επιβεβαιώσει πως το εγχείρημα του Καλλικράτη απέτυχε. Μπορεί και να έχει δίκιο βέβαια σε αυτό», συμπληρώνοντας πως «μια ομάδα λίγων ανθρώπων στο Δ.Σ. της ΜΚΟ λειτουργεί καταγγελτικά». Δέχθηκε πως «κάποιες φορές είχαμε συνεργασία, η ΜΚΟ δεν έχει θεσμικό ρόλο, αλλά έχει εισηγητικό και τους θεωρώ αξιόπιστους συνομιλητές», ενώ υποστήριξε (χωρίς, όμως, συγκεκριμένα παραδείγματα μα αριθμούς) πως στο Βελβεντό διατίθενται αναλογικά τα χρήματα που του αναλογούν, λέγοντας πως «επενδυτικά βρίσκονται σε εξέλιξη κάποια έργα και θα γίνουν και άλλα τον επόμενο χρόνο».

    Για το πρόσφατο, επίμαχο θέμα με το νερό, ο κ. Κωνσταντόπουλος ανέφερε πως «φαίνεται πως κάποιος έκλεισε τη βάνα», επισημαίνοντας πως «δεν μπορώ να διατάξω ΕΔΕ γιατί οι δυο υπάλληλοι είναι πλέον στη σύνταξη, αλλά σκοπεύω να ζητήσω την παρέμβαση του εισαγγελέα». Να σημειωθεί, πάντως, πως αυτό δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής και ίσως αναμένεται να συμβεί εντός της επόμενης εβδομάδας.

    «Δεν χαϊδεύουμε τους Βελβεντινούς….είναι και αυτοί δικά μας παιδιά», ανέφερε, μάλιστα, σε κάποια αποστροφή του λόγου του ο κ. Κωνσταντόπουλος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι σαφής η ομολογία του δημάρχου οτι η ΜΚΟ ΔΕΝ αναγνωρίζει την δημοτική αρχή, αλλά δική του επιδίωξη είναι να υπάρξει μια συνεργασία και να σταματήσουν οι στείρες αντιπαραθέσεις.
    Το λάθος του δημάρχου είναι οτι δεν κατάλαβε οτιη ΜΚΟ είναι σκληρή οργάνωση, αδίστακτη και δεν πρόκειτε ποτέ να δεχθεί τον θεσμικό ρόλο του δημάρχου για το Βελβεντό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΚΠΠ(Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών πέρα από το Ποτάμι) είπε...
    Γιατί ρε γ...το εμείς δεν μπορούμε να σας πιστέψουμε;
    ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΑΔΙΑΣΑΤΕ;
    Δηλαδή τα κάνατε τόσο ΤΕΛΕΙΑ, που για να δουλεύει το σύστημα ΠΡΕΠΕΙ ο κύριος ΚΟΥΡΤΕΛΗΣ να είναι ΠΑΡΟΝ μέρα και νύχτα; Αφού όπως λέτε μόνο αυτός γνωρίζει. Και αν ο Κύριος Κουρτέλης λείψει, πάει στην ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, τότε το σύστημα ΠΑΠΑΛΑ;
    Δεν γνωρίζετε ότι για αυτές τις δουλειές είναι οι ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ; Εκτός και εάν δεν γνωρίζετε, ότι υπάρχει το επάγγελμα του ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ.
    ΚΡΙΜΑ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΚΙ΄ΟΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. AI-VRES & OLA
    BRAVO DIOTI ANADIKNYETE THEMATA POU OI ALLOI THA TA KANAN GARGARA H DEN THA TOLMOUSAS.
    META THN EPISTOLH THS MKO SAS DIKAIONEI SE OLA TA EPIPEDA.

    SYNEXISTE XORIS YPERBOLES, EDO POU FTASAN THN KOINONIA, EINAI DYSKOLO NA GRAPSEI KANEIS EPONYMA, BOREI OMOS NA SUNEXISEI NA GRAFEI THN ALITHIA.

    YGIEIS BELBENTINOS, SPANIO EIDOS ALLA DEN EXEI EXALIFTEI AKOMH!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κλαψουρίσματα και γελιότητες...
    Εκεί έχει καταντήσει ο τίμιος αγώνας σας.
    Σε μικρότητες και έρειδες για ασήμαντα γεγονότα, σε έναν διάλογο που δεν αφορά κανέναν και δυστυχώς κάνει τόσο δύσκολη, μα τόσο δύσκολη την ζωή του μέσου Βελβενού...
    Κρίμα...
    Και τώρα τι θα κάνετε; Θα επαναστατήσετε; Θα κάνετε πόλεμο; Θα τσακωθείτε; Θα... τι;
    Τι γελειότητες είναι αυτές με δελτία τύπου να πέφτουν βροχή και διαρκή καταγγελτικό λόγο που δεν νομίζω ότι οδηγεί πουθενά..
    Να το πω αλλιώς; Εάν ο δήμος ήταν δήμος Βελβενδού, και όχι Σερβίων και εάν οι υπεύθυνοι ήταν τόσο αναποτελεσματικοί όσο είναι οι των Σερβίων τώρα, τι θα κάνατε;
    Λυπάμαι που βλέπω να χάνεται συνεχώς το δάσος επειδή ένας άνθρωπος θέλει να ανέβει ξανά στο δένδρο που ζούσε τόσα χρόνια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ποιός Κυβερνά αυτή την πόλη;
    Το Βελβεντό δηλ
    --- Ο Δήμαρχος ή
    --- Η ΜΚΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αχ βρε φεφεκα!!!

    γαμ.... σες ολο υο χωριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μια παροιμία λέει: "καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα"

    πλέον ως Βελβεντό μας εχει βγεί το ονομα...

    ---- πολιτικά παιχνιδάκια με το ΝΕΡΟ;----

    ΦΕΦΕΚΑ, θα τολμήσω μια πρόβλεψη, οπως το πας πρώτα απο τους κολητούς σου θα τις φας... αλλαξε πορεία να τις γλυτώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. οπως βλεπουμε απο την ιδια την ιστορια, αυτοί που σιδεροκυβερνουν εναν τοπο και χειραγωγουν τον λαό, τους τρωει η μαρμαγκα. Δες απο Μουσολίνι μέχρι Κανταφι. Στην Ελλάδα θα εχουμε δυο τετοιου ειδους περιπτωσεις: ΓΑΠ & ΦΕΦΕΚΑ.
    Ειναι πλεον θεμα χρονου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας Κομματική Οργάνωση Υπαίθρου Τι συμβαίνει τελικά στο Βελβεντό;
    Σε μια περίοδο που ο Ελληνικός λαός οδηγείται στη φτώχεια και στην εξαθλίωση από τα κόμματα της πλουτοκρατίας, η «Κοινωνία των πολιτών του Βελβεντού» συνεχίζει την αποπροσανατολιστική της στάση και δράση.
    Είχαμε προειδοποιήσει από την αρχή για το ρόλο του «Καλλικράτη»: ένας αντιδραστικός θεσμός που έρχεται να εφαρμόσει κατά γράμμα μια αντιλαϊκή πολιτική που τσακίζει κόκαλα: ελαστικές μορφές απασχόλησης, απλήρωτο προσωπικό, υποβάθμιση της υγείας, της παιδείας, της πρόνοιας, ξεπούλημα της λαϊκής περιουσίας στους ιδιώτες. Τι άλλο σημαίνουν όλα αυτά που έχουν ψηφιστεί στο δημοτικό Συμβούλιο εδώ και ένα χρόνο και μάλιστα με συναίνεση όλων των παρατάξεων πλην της Λαϊκής Συσπείρωσης;

    Είχαμε επισημάνει από την αρχή την χειραγώγηση και των εγκλωβισμό των λαϊκών δυνάμεων του Βελβεντού από τη ΜΚΟ, σε έναν αγώνα που αν μη τι άλλο αποπροσανατολίζει το λαό από τον πραγματικό αντίπαλο: την άρχουσα τάξη, τα κόμματά της και όλους αυτούς, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στηρίζουν όλα αυτά τα μέτρα, αυτή την αντιλαϊκή πολιτική. Αναδείξαμε ότι η διαφωνία της ΜΚΟ με τον «Καλλικράτη» περιορίζεται αποκλειστικά στο χωροταξικό, δεν διαφωνούν με το σύνολο της διοικητικής μεταρρύθμισης, της οποίας τα αποτελέσματα βιώνουμε σήμερα. Επιστήσαμε την προσοχή ότι τέτοιες αντιλήψεις και πρακτικές δημιουργούν το έδαφος για να αναπτυχθούν συντηρητικές αντιλήψεις, ακόμα και ακραία αντιδραστικές, μέσα στην κοινωνία του Βελβεντού.
    Είχαμε δείγματα το που οδηγεί αυτή η κατάσταση: Φραστικές επιθέσεις και απειλές σε όσους τολμούσαν να αμφισβητήσουν τη θέση και το ρόλο της ΜΚΟ, επίθεση στα γραφεία του συνδικάτου οικοδόμων και του εμπορικού σύλλογου, μποϊκοτάζ μαγαζιών, προπηλακισμοί, απομόνωση του Βελβεντού, όλο το καλοκαίρι το σήριαλ με τις φωτιές που ξεσπούσαν κάθε λίγο και λιγάκι. Τελευταία έχουμε και το σήριαλ με το νερό.
    Έχουμε να επισημάνουμε τα εξής: Δημιουργεί εντύπωση το γεγονός ότι το σύστημα υδροδότησης χαλούσε συχνά. Υπάρχει δολιοφθορά; Δεν είμαστε εισαγγελείς, τέτοια ζητήματα τα λύνουμε με πολιτικά μέσα.
    Δημιουργεί εντύπωση το γεγονός ότι η ΜΚΟ κάθε φορά που προέκυπτε θέμα το εκμεταλλευόταν για να επιτεθεί στο Τοπικό Συμβούλιο που προσπαθούσε με τις λίγες αρμοδιότητες και μέσα που διαθέτει να λύσει τα προβλήματα που προέκυπταν. Καταλογίζουμε στη ΜΚΟ πολιτικές ευθύνες όταν αξιοποιεί τέτοια ζητήματα όπως το νερό για να κατασκευάσει την αντιπαράθεσή της με το Δήμο Σερβίων Βελβεντού.
    Έχουν πολιτική ευθύνη όμως και ο δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο που από την αρχή χάιδευαν τα αφτιά της ΜΚΟ, προσδοκώντας μικροπολιτικά οφέλη.
    Θα ξεκαθαρίσουμε κάτι: Η εφαρμογή του «Καλλικράτη» είναι αυτή που δημιουργεί τα προβλήματα και όχι το Τοπικό Συμβούλιο. Αυτοί που ψηφίζουν τα αντιλαϊκά μέτρα μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι οι υπεύθυνοι αλλά και οι εκτός Δημοτικού Συμβουλίου και τα κόμματα που τους στηρίζουν. Εμείς από όποια θέση να είμαστε, δεν θα κάνουμε διαχείριση αυτής της πολιτικής. Θα είμαστε πάντα αντιπολίτευση.
    Καλούμε το λαό του Βελβεντού, σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές να γυρίσει την πλάτη στους υποστηρικτές της αντιλαϊκής πολιτικής τόσο στο Δημοτικό Συμβούλιο όσο και στη ΜΚΟ. Να τους στείλει στην κυριολεξία στον κάλαθο των αχρήστων. Να συνταχθεί μαζί με το εργατικό λαϊκό κίνημα που αυτές τις μέρες έδωσε τεράστιες μάχες. Να δείξει εμπιστοσύνη στις ταξικές δυνάμεις του ΠΑΜΕ, να δείξει εμπιστοσύνη στο ΚΚΕ, να παλέψει μαζί μας για να ανοίξει ο δρόμος για μια ανάπτυξη προς όφελος του λαού, που στόχο θα έχει την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών και όχι τα κέρδη μια χούφτας κεφαλαιοκρατών.
    24-10-2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Υστερόγραφο για το νερό
    Του Κώστα Κουρτέλη (επώνυμα)

    Δεν ήθελα να δώσω συνέχεια στο θέμα που απασχολεί το Βελβεντό τις τελευταίες μέρες, γιατί είναι κουραστικό, αλλά αναγκάζομαι να το κάνω αφού κάποιοι συκοφάντες, περιβεβλημένοι πλέον και με τον κομματικό τους μανδύα, έχουν υπερβεί κάθε όριο.

    Μακάρι να επέμβει ο εισαγγελέας για να εισπράξουν και το τίμημα των πράξεών τους.
    Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε το Σάββατο 15-10-2011 είναι γνωστό. Αυτό που δεν είναι γνωστό και δεν μπόρεσα τότε να το φανταστώ είναι το εξής φοβερό: Αρχικά παρατηρήθηκε έλλειψη νερού σε λίγα σπίτια για λόγους που να υποθέσω μόνο μπορώ και θα κουράσω αν θα το κάνω εδώ. Και πέρυσι το Καλοκαίρι του 2010 αυτό συνέβη δύο φορές. Υπάρχουν μαρτυρίες γι΄ αυτό. Φυσικά τότε το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε ακαριαία.

    Πήγε λοιπόν ο κ. Σιώμος στη δεξαμενή, μπήκε στο φρεάτιο που είναι ανάμεσα στην παλιά και στην καινούργια δεξαμενή (αλήθεια με ποια αρμοδιότητα;) και αντί να αυξήσει την παροχή προς την παλιά δεξαμενή ΕΚΛΕΙΣΕ τη βάνα από λάθος εκτίμηση, νομίζοντας ότι δίνει απ’ ευθείας νερό στο δίκτυο παρακάμπτοντας την παλιά δεξαμενή (όπως ομολογεί ο «άγνωστος» συντάκτης στο αισχρό αρχικό κείμενο). Η βάνα όμως που δίνει απ’ ευθείας νερό στο δίκτυο ήταν κλειστή όπως είναι και τώρα.

    Αποτέλεσμα; Σε λίγο το μισό χωριό δεν είχε νερό.

    Όταν λοιπόν, μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα δημοτών, με κάλεσαν οι δυο υπάλληλοι του δήμου να συνεργαστούμε ώστε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα, γύρω στις 22.40 είδαμε ότι το νερό υπερχείλιζε στο αυλάκι στο Μετόχι, ενώ έλειπε από αρκετά σπίτια. Έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις και σε λίγα λεπτά μόνο το νερό είχε πάρει το δρόμο του για τον οικισμό και μετά από μια ώρα είχε πάει και στο τελευταίο σπίτι. Το φρεάτιο κλείδωσε, μετά από προτροπή μου προς τον υπάλληλο ύδρευσης, και άρα δεν υπήρχε δυνατότητα στον κ. Σιώμο να παρέμβει από κει και πέρα. Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Όποιος θέλει επιπλέον πληροφορίες μπορώ να του τις δώσω ( φυσικά και στον εισαγγελέα αν χρειαστεί).

    Και μια λεπτομέρεια

    Για όσους άγνωστους (γνωστούς) ρωτάνε:

    Η παλιά δεξαμενή χρησιμοποιείται για δυο λόγους: Αν το νερό δοθεί στο δίκτυο απ’ ευθείας θα αυξηθεί η πίεση του νερού κατά δυο ατμόσφαιρες με αποτέλεσμα να έχουμε περισσότερες βλάβες ( υπήρχε μελέτη για μειωτές πίεσης στη Β΄ και Γ΄ ζώνη στο τελευταίο έργο του κ. Βλάχου Λάζαρου αλλά δυστυχώς δεν έγινε λόγω υπέρβασης του φυσικού αντικειμένου του έργου).

    Ακόμα έχουμε με την παλιά δεξαμενή υπερδιπλάσια αποθήκη πόσιμου νερού στις περιπτώσεις λειψυδρίας ή βλάβης. Απλώς πρέπει να προλαβαίνουμε την είσοδο λάσπης και φερτών υλικών από τις ανοιχτές πηγές του βουνού, στο συγκρότημα των δεξαμενών, πράγμα που δεν το πρόλαβαν αρκετές φορές φέτος.

    Κουρτέλης Κώστας ( Επώνυμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΩΣΤΑ Η ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
    ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕΣ ΕΚΕΙ,ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΙΩΜΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ; ΟΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΙΩΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΗΣΟΥΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ, ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΚΑΤΣΕ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΟΝ ΜΠΕΛΑ ΣΟΥ.
    ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ

    κε ΚΟΥΡ(Τ)ΕΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΙΑ ΒΑΝΑ. ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΣ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ Κ.ΚΟΥΡΤΕΛΗ? ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. γιατι τωρα κωστα?
    γιατι μολις τωρα???
    γιατι οχι απο την αρχη?
    γιατι επρεπε να γινει της ποπης στο χωριο για να τα πεις κ να τα δειξειςαυτα τα κολπα?
    επρεπε να περασει η ηλιθια νοοτροπια...ας γινει της ποπης να δουν τη διαφορα???
    υ.σ στα 8 χρονια της αντιδημαρχειας σου, δεν αναρωτηθηκες γιατι δεν προσεληφθει ενας(1) μονιμος υδραυλικος, να τα ξερει αυτα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Στον εισαγγελεα γρηγορα ο Σιωμος γιατι παιζει με την υγεια μας. Στον εισαγγελεα και η γυναικα του που του το επιτρεπει. και η ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ στον καιαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. το ουδείς αναντικατάστατος εγινε μετα απο μένα το χάος...

    τέτοια οργάνωση στο δήμο μας θα τη ζήλευε κι ο δήμος της φουκοσίμα...

    ρεζίλι των σκυλιών εχουμε γίνει... ολα γυρνάνε μπούμεραγκ σ' αυτούς που τα μεθόδευσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Tι κοινό είχαν ο Στεργίου και ο Καραμανλής;

    Nόμισαν και οι δύο ότι το Βελβεντό και η Ελλάδα μπορούν να πάνε αιώνια με τον αυτόματο πιλότο.
    Τώρα και τα δύο είναι σε αεροπλάνο που πέφτει συνεχώς με δύο ανίκανους πιλότους τον ΓΑΠ και τον Βill.
    Mήπως έχουν και κάτι ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ο στεργιου οχτω χρονια αντι να προσλαβει μονιμο υδραυλικο και ηλεκτρολογο αυτος δεν αφησε ουτε εναν μονιμο υπαλληλο.

    Αλλα και να ειχαν παρει ο φεφεκας ηθελε να παρει ηλεκτρολογο αυτοκινητων και μαλιστα ο κουρτελης δεν συμφωνουσε αλλα το ψηφησε.

    Αυτα εκανε οχτω χρονια ο κυριος φεφεκας για τους ημετερους, τωρα ποιος ηταν ο ηλεκτρολογος αυτοκινητων ο νοων νοητο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλα ειναι σοβαροι αυτοι εκει στην μκο ???

    Τι ανακοινωση ειναι αυτην στο αιβρες ???

    Βρε δεν πατε στο διαολο, αι σιχτιρ , εσεις δεν εχετε ιερο και οσιο. ΕΧΕΤΕ βαλει πανω απο τις ΕΘΝΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ το μικροπολιτικα σας παιχνιδακια.

    ΗΜΑΡΤΟΝ !!! μακακα φεφεκα σοβαρεψου και ασε τις μακακιες γιατι και η υπομονη εχει και τα ορια της.

    ΥΣ: και εσυ κωνσταντοπουλε τι φοβασαι, δημαρχος σερβιων-βελβεντου δεν εισαι? φοβασαι τα φηφαλακια στην επομενη εκλογικη αναμετρηση????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΧ ΡΕ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΡΤΕΛΗ,
    ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ, ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ...


    Α ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ Ο ΦΕΦΕΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 3:21 συμφωνω μαζι σου, απιστευτη ανακοινωση.

    Ειναι ντροπη για το φιλοξενο Βελβεντο να βγαινει μια τετοια ανακοινωση !

    Και καλα αυτοι στη μκο εχουν τις αποψεις τους, δεν υπαρχει προοδευτικος κοσμος να τους βαλει λιγο μυαλο?????????????????????????????????????

    Τι ειναι αυτα βρε στεργιου ?

    Ποσο κατω πρεπει να παει το χωριο για να σταματησεις τις ανοησιες ?

    ΥΣ: προς την συντονιστικη που εβγαλε και την ανακοινωση ,ΑΝ λεω ΑΝ δεν ερθουν οι εκλεγμενοι , το ΒΕΛΒΕΝΤΟ θα παραμεινει ανεξαρτητο ??? Αυτο θεωρειτε οτι ειναι αγωνας για την ανεξαρτησια ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανεπιθύμητη η δημοτική αρχή Σερβιών – Βελβεντού στις εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου!

    «Ανεπιθύμητη» έχει κηρύξει και …επίσημα τη δημοτική αρχή του Βελβεντού στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 1940, η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα των Πολιτών του Βελβεντού, στέλνοντας μάλιστα σχετική επιστολή προς τον Δήμαρχο Σερβίων – Βελβεντού Βασίλειο Κωνσταντόπουλο και τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Χρήστο Ελευθερίου.
    Οι ίδιοι θεωρούν ότι «η παρουσία οποιουδήποτε μετακλητού «επισήμου» ή «εκπροσώπου» κατά τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων θα είναι εντελώς άκομψη και μόνο το κοινό αίσθημα των Βελβεντινών θα προκαλέσει». Μάλιστα, αναφέρονται και στην προηγούμενη παρέλαση της 25ης Μαρτίου όπου δεν είχε δώσει το παρών η δημοτική αρχή, λέγοντας χαρακτηριστικά πως: «Η «πολιτική απόφαση» όπως είχε χαρακτηριστεί από τον ίδιο τον κ., Κωνσταντόπουλο, για τη μη παρουσία της Δημοτικής Αρχής Σερβίων – Βελβεντού στις εορταστικές εκδηλώσεις της 25ης Μαρτίου 2011 όπως και σε κάθε επίσημη εκδήλωση στο Βελβεντό, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση».

    Χαρακτηριστικά, το περιεχόμενο της επιστολής έχει ως εξής:

    ΘΕΜΑ: «Εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 στο Βελβεντό».

    «Όπως γνωρίζετε, η κοινωνία μας έχει επιλέξει, μέσα από άμεσες δημοκρατικές διαδικασίες, το δρόμο της μη συμμετοχής της από 1/1/2011 στα αυτοδιοικητικά σχήματα που δημιουργήθηκαν από τον «Καλλικράτη» για συγκεκριμένους και ξεκάθαρους λόγους. Κατά συνέπεια η εκπροσώπησή της στο νέο αυτό τοπίο γίνεται μέσα από τους προϋπάρχοντες και ενεργούς μαζικούς της φορείς αλλά και από την συσταθείσα τον Σεπτέμβρη του 2010 Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία και ΜΚΟ «Κοινωνία Των Πολιτών Του Βελβεντού».

    Κατά τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 σύσσωμη η κοινωνία του Βελβεντού θα αποδώσει τις οφειλόμενες τιμές στους αγωνιστές του 1940 όπως και τα προηγούμενα χρόνια.

    Θεωρούμε λοιπόν ότι η παρουσία οποιουδήποτε μετακλητού «επισήμου» εκπροσώπου» κατά τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων θα είναι εντελώς άκομψη και μόνο το κοινό αίσθημα των Βελβεντινών θα προκαλέσει. Κάτι που άλλωστε συζητήθηκε και εκφράστηκε ομόφωνα και στην πρόσφατη Λαϊκή Συνέλευση, που πραγματοποιήθηκε στο Βελβεντό στις 14/10/2011.

    Εξάλλου θεωρούμε, πως η «πολιτική απόφαση» όπως είχε χαρακτηριστεί από τον ίδιο τον κ., Κωνσταντόπουλο, για τη μη παρουσία της Δημοτικής Αρχής Σερβίων – Βελβεντού στις εορταστικές εκδηλώσεις της 25ης Μαρτίου 2011, όπως και σε κάθε επίσημη εκδήλωση στο Βελβεντό, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση συμβαδίζει με τη διαμορφωθείσα κατάσταση, ελέω «Καλλικράτη» φυσικά, και καμιά περίπτωση δεν εκφράζει οτιδήποτε περισσότερο από αυτό.

    Για μας στο Βελβεντό δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα από τότε και θέλουμε να πιστεύουμε πως το ίδιο ισχύει και για τη Δημοτική σας Αρχή. Δεν εξυπηρετείται εξάλλου κανένας στόχος εάν κάποιοι επιδιώξουν αντιστρατευτούν τη βούληση της κοινωνίας. Αντιθέτως αυτό θα αποτελέσει αφορμή για όξυνση στις σχέσεις της κοινωνίας μας με τον «Καλλικρατικό» Δήμο.

    Πιστεύοντας ότι αντιλαμβάνεστε απολύτως το πνεύμα αυτής επιστολής, θεωρούμε ότι θα σεβαστείτε τη βούληση μιας ολόκληρης κοινωνίας, για τον τρόπο απόδοσης τιμών στη μνήμη των αγωνιστών του Έπους του '40, της Εθνικής Αντίστασης εναντίον των κατακτητών, στα πλαίσια του εορτασμού της εθνικής μας επετείου της 28ης Οκτωβρίου.

    Η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα των Πολιτών για την Ανεξαρτησία του Δήμου Βελβεντού»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. απο Δήμαρχος κλητήρας27 Οκτωβρίου 2011 - 1:26 μ.μ.

    καλά ο φεφέκας κάνει το παιχνίδι του, οι υπόλοιποι ορθιοι κοιμούνται;

    ωραία παραδείγματα ανυπακοής περνάμε στα παιδιά μας, μπράβο μας...

    κι αφού είναι ανεπιθύμητοι, γιατί παραπονιόμαστε για την αδιαφορία τους... τελικά τι θέλουμε; ξέρουμε; δεν ρωτάω εσένα φεφέκα εσύ ξέρεις, τους υπόλοιπους ρωτώ...

    μ'αυτά και μ' αυτά λοιπόν κοντεύει να περάσει ενας χρόνος, αντε να περάσει και το 2012 ομολογουμένως δύσκολη χρονιά, να ρθει η ανοιξη του 2013 να αρχίσουμε σιγά-σιγά να ετοιμαζόμαστε για τον προεκλογικό αγώνα, είμαι μεσα στην αγωνία να σε δω ρε φεφέκα πως θα τους το ρίξεις... γέλιο που θα ρίξω.
    Θα σου ετοιμάσω ενα κείμενο για τότε μούρλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Η μάνα μιας ξανθιάς:
    -Έλα μέσα χιονίζει
    -Σιγά και έξω χιονίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πως κλίνεται...










    Συντάχθηκε απο τον/την administrator



    Κυριακή, 02 Οκτώβριος 2011 22:33




    Πως κλίνεται το ρήμα πτωχεύω...

    Εγώ πτωχεύω, εσύ κερδίζεις, αυτός πλουτίζει, εμείς πεινάμε εσείς τα τρώτε, αυτοί μας πηδάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. """""μ'αυτά και μ' αυτά λοιπόν κοντεύει να περάσει ενας χρόνος, αντε να περάσει και το 2012 ομολογουμένως δύσκολη χρονιά, να ρθει η ανοιξη του 2013 να αρχίσουμε σιγά-σιγά να ετοιμαζόμαστε για τον προεκλογικό αγώνα"""""

    ετσι ακριβώς..... λυπάμαι τη νεολαία που εξαπατήθηκε!!! και φοβάμαι την αντίδρασή της!!! εσύ χοντροκέφαλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΤΣΟΚΑΣ28 Οκτωβρίου 2011 - 10:42 π.μ.

    Προς
    τον κύριο ΚΟΥΡΤΕΛΗ ΚΩΣΤΑ.
    Πρωην αντιδήμαρχο του πρώην δήμου ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ και
    σημερινης ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΑΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ !!!!!!
    ΜΑΛΙΣΤΑ κύριου της ανυπόστατης Μ.Κ.Ο. ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
    καταντήσατε τοη πρώην ΔΗΜΟ.
    ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΡΤΕΛΗ.
    ΣΕ κάθε κοινωνία σε κάθε γωνιά της γης
    για ότι συμβαίνει υπάρχει ένα ΑΞΙΩΜΑ.
    [ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ
    ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΞΙΩΜΑ. Η ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ
    ΛΕΞΗΣ ΑΥΤΗΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ]

    << Για να μάθει κάποιος την αλήθεια για κάτι
    που λαμβάνει χώρα σε μια τοπική ΚΟΙΝΩΝΙΑ πρέπει
    να μάθει ποίος κρύβει την αλήθεια και για ποίο
    λόγο την κρύβει.>> .
    Ε Π Ε Ι Δ Η
    ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ
    την αποκρύπτεις εσύ
    θα πρέπει να δώσεις απάντηση στα παρακάτω ερωτήματα που σου απευθύνω

    ΕΡΩΤΗΜΑ 1ον. Για ποίο λόγο εσύ επεμβαίνεις στο
    δίκτυο ΥΔΡΕΥΣΗΣ όταν καμία πλέον σχέση
    [είτε ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗ Αλλά και ούτε ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ σε
    συνδέει πλέον με τον νέο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΌ ΔΗΜΟ τον
    οποίο μάλιστα έχεις το θράσος να αναφέρεις
    ΔΗΜΟΣΙΑ ότι δεν τον αναγνωρίζεις].

    ΕΡΩΤΗΜΑ 2ον. Τι δουλειά είχες εσύ βαθειά
    μεσάνυχτα 11.ο5 το βράδυ του ΣΑΒΒΑΤΟΥ
    στον χώρο του ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟΥ. Από ποίον πήρες
    εντολή να επισκεφτείς εκείνη την ώρα τον χώρο
    της ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ και για ποίο λόγο.

    ΕΡΩΤΗΜΑ 3ον. Για ποίο λόγο η παλαιά ΔΕΞΑΜΕΝΗ
    εξακολουθεί να είναι σε χρήση όταν εσύ
    προσωπικά γνωρίζεις πολύ καλά ότι είναι πλέον
    άχρηστη και επικίνδυνη για την δημόσια ΥΓΕΙΑ.

    ΕΡΩΤΗΜΑ 4ον. Το ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΟΛΑ τα χρόνια με
    με εξαίρεση την τελευταία οκταετία κατά
    την οποία διετελεσες ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ και υπεύθυνος
    του δικτκύου ΥΔΡΕΥΣΗΣ, δεν παρουσίαζε κανένα
    στοιχείο ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗΣ, 'οπως συμβαίνει τα
    τελευταία χρόνια. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ:

    ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ
    ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ???????

    Τ Ε Λ Ο Σ:
    Εχεις την διάθεση να ανακοινώσεις στο
    διαδίκτυο που τόσο πολύ χρησιμοποιείς τώρα
    τελευταία το σύνολο των αποδοχών σου από τα
    έξοδα παράστασης π0υ ΕΛΑΒΕΣ στην ΌΚΤΑΕΤΙΑ
    της Αντιδημαρχίας σου από το πρώην δήμο ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ? Και στο ποσό αυτό να προσθέσεις και
    το ποσό που ελάμβανες σαν ΕΚ ΠΕΔΕΥΤΙΚΟΣ????
    από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ?????????
    ΑΛΗΘΕΥΕΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ότι το ποσό που ΕΛΑΒΕΣ
    από τον πρώην δήμο ΒΕΛΕΝΤΟΥ αγγίζει το ευτελές
    ποσό των [300.000] ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΧΙΛΊΑΔΩΝ ΕΥΡΩ???

    ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΤΑΝ
    ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΕΤΩ για να
    γνωρισουνε τελικά ΠΟΣΟ!!!! στοίχησε στους
    δημότες του ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΟΥ
    ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ στην χρυσή οκταετία
    ΤΗΣ Α Ν Τ Δ Η Μ Α Ρ ΧΙ Α Σ Σ Ο Υ .

    ΕΓΩ Ε Π Ι Φ Υ Λ Α Σ Ο Μ Α Ι μετά τον οριστι
    κό έλεγχο των Ο Ρ Κ Ο Τ Ω Ν Λ 0 Γ Ι Σ Τ Ω Ν
    Για τα οικονομικά αποτελέσματα για τον πρώην
    ΔΗΜΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΝΑ αναρτήσω αρκετά ενδιαφέρο
    ντα στοιχεία ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ για αρκετά
    ΑΤΟΜΑ. Και πίστεψε ότι θα έχουν ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Οσα συνέβησαν σήμερα στο Βελβεντό αποτελούν ευκαιρία να σταθούμε λίγο και να συλλογιστούμε:

    Πατριώτες είναι εκείνοι που αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο; Αγωνιστές είναι όσοι προσβάλλουν; Δίκιο έχει όποιος φωνάζει περισσότερο;

    Είναι δημοκράτες όσοι αντιμετωπίζουν το δημόσιο χώρο ως ιδιοκτησία τους; Και πώς μετριέται η πλειοψηφία; Με τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ή με τις εκλογές που, με βάση το Σύνταγμα, γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια;

    Υπάρχει το δικαίωμα και η κατάχρησή του, υπάρχει η δίκαιη οργή και ο εκφυλισμός της, υπάρχει καθαρό όριο ανάμεσα σε μια ευνομούμενη πολιτεία και σε μια κοινωνική οργάνωση χωρίς κανόνες, χωρίς δημοκρατικό υπόβαθρο.

    Κάνω τις επισημάνσεις αυτές πιστεύοντας ότι η έξοδος της πατρίδας μας από την κρίση δεν είναι μόνο ζήτημα αριθμών αλλά υπόθεση βαθιά πολιτική, βαθύτερα πολιτισμική»

    Αυτά που δήλωσε ο Παπούλιας για την Θεσ/νικη έχουν(;) σχέση και με το χωριό μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. πραγματικά αγωνιώ για τις σημερινες αποφασεις που παιρνει αυτη την ωρα στην εκτακτη συνεδριαση που λαμβανει χωρα στα γραφεια της μκο. Αραγε θα θεσει κανεις ώς προβληματισμό το σημερινο γεγονός των "νεολαιων" του Βελβεντού...? Αυτοί που δρουν χωρις να εκπροσωπούν κάποιο θεσμικό πρόσωπο αλλα που οι οποιοι υποκινουνται απο την διαστρεβλωμενη εντολή που τους εδωση η μαζα των Βελβεντινών? Και απο το πλήθος δεν ακουστηκε καμια αντιδραση? τι περιμενουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Το ανέκδοτο της 28ης Οκτωβρίου 2011

    ΤΕΛΕΤΑΡΧΗΣ: Καραδήμα Αγλαΐα

    Είχα δει ένα silver alert την έψαχνε το χωριό τόσο καιρό, ο τελετάρχης είναι υπεύθυνος για τα σημερινά ρεζιλικια, η τελετάρχης είναι στην Συντονιστική της ΜΚΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Mπραβο μας!!!!!!
    Καταφεραμε και σημερα να δειξουμε το ανεβασμενο επιπεδο μας και να γινουμε και παλι ο περιγελος ολης της περιοχης.Για αλλη μια φορα δωσαμε το καλο παραδειγμα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
    Νομιζω οτι τα σημερινα πρωτοπαλικαρα θα κανουν καλυτερη καριερα ως ¨λουομενες στο σκεπασμενο¨. ΝΤΡΟΠΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αλλη μια θλιβερή μέρα για την ιστορία του τόπου μας.

    Αλλη μια αστοχη ενέργεια της νεολαίας μας.

    Αλλη μια δυσφήμιση του Βελβεντού μας.

    Αλλη μια γκάφα του πιο σάπιου εγκεφάλου που εβγαλε ο τόπος μας.

    Φεφέκα το παράδειγμα του Ακη, του αλλοτε πανίσχυρου ανδρα του κόματός σου, δεν σου εγινε μάθημα;

    ΠΡΟΣΕΧΕ γιατί αρκετά μας ρεζίλεψες εσύ κι ο αλλος ο γραφικός και παράξενος!!!

    Αναθεωρείστε οσο είναι καιρός, μην δηλητηριάζετε αλλο τη νεολαία μας, αρκετά σας ανεχτήκαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Το ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ-ΓΚΟΥΛΕΜΑΚΙ έγραψε πάλι στο vetonews:

    Ένταση δημιουργήθηκε σήμερα το πρωί και στο Βελβεντό όταν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Ελευθερίου και ο αντιδήμαρχος, κ. Λαζαριώτης επιχείρησαν να καταθέσουν στέφανα στο Ηρώο Πεσόντων του Βελβεντού. Εκεί η Νεολαία του Βελβεντού και η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα ζήτησαν από τους κ.κ. Ελευθερίου και Λαζαριώτη να μην προχωρήσουν στην κατάθεση στεφάνων, όπως και έγινε.

    Στην συνέχεια ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και ο Αντιδήμαρχος του Καλλικρατικού Δήμου, κατευθύνθηκαν προς την εξέδρα των επισήμων για να παρακολουθήσουν την καθιερωμένη παρέλαση όπου διαπίστωσαν πως σε ένα συμβολισμό της μη αναγνώρισης Δημοτικής αρχής για το Βελβεντό, η Νεολαία είχε δημιουργήσει έναν ανθρώπινο κλοιό γύρω από την εξέδρα προκειμένου να εμποδίσουν τον οποιονδήποτε να ανέβει πάνω σε αυτή.

    Κατάληψη έγινε και στο πνευματικό κέντρο Βελβεντού, στο οποίο ήταν προγραμματισμένη να γίνει η καθιερωμένη δεξίωση των εορταστικών εκδηλώσεων κι έτσι οι κ.κ. Ελευθερίου και Λαζαριώτης αποχώρησαν. Για την ιστορία να αναφέρουμε πως κατά τ' άλλα οι εορταστικές διεξήχθηκαν κανονικά με τα σχολεία του Βελβεντού να κάνουν κατάθεση στεφάνων και την εξέδρα των επισήμων να μένει κενή κατά την διάρκεια της παρέλασης.


    Βρε Kουταβά-Γκουλέμα ότι σου λέει ο φεφέκας το πιστεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Μετά κι απ' αυτήν την κλιμάκωση του αγώνα μας... βρισκόμαστε πλέον ενα βήμα απο την ανεξαρτητοποίηση του δήμου...

    Αχ βρε παιδιά αν καταλαβαίνατε το κακό που κάνετε στον τόπο, θα τον είχατε μαυρίσει στο ξ.λο, τον χοντροκέφαλο!!!

    Σας ζηλεύουν ακόμα και οι οπαδοί του καντάφι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Τα χτεσινα γεγονοτα δεν τιμουν κανεναν. Αφου η κυβερνηση ειχε ανακοινωσει εδω και μερες πως εκπροσωπος της στην παρελαση της Κοζανης θα ηταν ο Κουκουλοπουλος, εμεις γιατι επιλεξαμε αυτον τον τροπο διαμαρτυριας;;;;;
    Ο Ελευθεριου και ο Λαζαριωτης ειναι το προβλημα μας;;;;;
    Γιατι δεν ανεβηκαμε με τα πανο στην Κοζανη να φωναξουμε ολοι μαζι;;;;
    Γιατι αφηνουμε τους υπευθυνους στο απυροβλητο;;;;
    Τελικα μηπως ολα γινονται για εσωτερικη καταναλωση;;;;
    Γιατι σε καμια περιπτωση ετσι δεν γινεται το Βελβεντο ανεξαρτητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 01:48

    ΑΝ ΚΟΥΝΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ...

    ...ΝΑ ΠΟΡΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2014, ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ

    Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ.... ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΡΙΕΡΑ

    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ, ΚΟΥΝΑ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ... ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλα ο φεφεκας ξερουμε που το παει το ολο παραμυθι ( μαζι με τον μακις).

    Η ψυχολογος δεν τους λεει λιγο να σταματησουν να κροιδευουν την νεολαια και τα υπολοιπα μπεεε! Αλλα ξεχασα κανει εκπομπη και λεει στους αλλους τι να κανουν, σαν δεν ντρεπεται λιγακι.

    Παντως η ξευτιλα που νοιωσαμε ολη χθες στην καταθεση στεφανων ειναι απεριγραπτη, εκτος απο αυτους που τα προκαλεσαν.

    ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΜΕ Ο ΚΟΜΠΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ - ΚΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΙ ΣΤΗ μκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Η απόλυτη ξεφτίλα παιδιά.
    Να καταφέρεται ο Τσιτσιώκας ενάντια σε πρόσωπα που συνεισέφεραν στα κοινά και στον τόπο μας. Ποιός, ο Τσιτσιώκας. Ένας άνθρωπος που κατάκλεψε συμπολίτες του, παίρνοντάς τους λεφτά για να εκδόσει άδειες οικοδομής και όχι μόνο δεν εξέδιδε, αλλά και δεν επέστρεφε τα χρήματά τους. Ή άλλους παίρνοντάς τους χρήματα για ένσημα του ΙΚΑ τα οποία δεν κατέθετε στο ΙΚΑ, παρακρατώντας τα ο ίδιος. Και όταν τον πήραν χαμπάρι και ο κόμπος έφτασε στο απροχώρητο, οι Μπελιάδες και οι υπόλοιποι (Μαλιούσηδες και λοιποί)στο Κ.Κ.Ε. τον διέγραψαν. Και έρχεται σήμερα ο Γιώργος ο Σιώμος να συνεργαστεί μαζί του στη λασπολογία σε πρόσωπα που τίμησαν την ψήφο της κοινωνίας μας. Ποιός, ο Τσιτσιώκας, ο ποιό αναξιόπιστος πολίτης του Βελβεντού. Και δεν βγαίνει ο υπεύθυνος αυτού του μπλοκ να πει μια λέξη γι΄αυτό το μίασμα της κοινωνίας μας. Και μάλιστα φιλοξενεί και σχόλια και άρθρα του. Να σε χαιρόμαστε οΛα. Και εις ανώτερα!
    Από κοντά και συ Μαρία, κόρη του δεύτερου ποιό αναξιόπιστου Βελβεντινού. Που ενοχλήθηκες από τους νεολαίους που δεν επέτρεψαν στο Λαζαριώτη και τον Ελευθερίου να καταθέσουν στεφάνια στο Ηρώον. Οι οποίοι δεν σέβονται τη βούληση της κοινωνίας του Βελβεντού. Την ίδια με τη δική σου - ως το καλοκαίρι του 2010 - βούληση. Η οποία χάθηκε στην πορεία και έκτοτε βγάζεις το μίσος σου προς συγκεκριμένα πρόσωπα που η κοινωνία μας κατ΄επανάληψη τίμησε με την ψήφο της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 4:16
    ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΠΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ κ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΔΩΡΕΑ ΣΤΗΝ ΜΚΟ ΕΣΤΩ 5,00 ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ.
    ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΟΣΟ ΚΑΘΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Εσυ 5.12 γιατί δε μας λες το ονοματάκι σου να δούμε πόσο αξιόπιστος είσαι και του λόγου σου? Τι φοβάσαι αφού οι προθέσεις σου είναι τόσο αγνές και είσαι τόσο μεγάλος πατριώτης και εξυπηρετείς τη βούληση της κοινωνίας????????? Πες μας ντε να σε μάθουμε κι εμείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Merika sxolia apo ai-vres

    MPRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!
    28 Οκτωβρίου 2011 4:00 μ.μ.
    ΑΚΠΠ(Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών πέρα από το Ποτάμι) είπε...

    ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ!!!!!!!!!
    ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ, ΠΗΡΑΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ ΜΚΟ Η ΧΕΣΤΗΚΕ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΣΤ΄ ΑΛΟΝΙ


    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΝΕΒΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ?
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΠΑΤΣΟΥΛΕΣ ΤΑ "ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ" ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ............


    Tsifliki tou papou tous einai to iroo gi' afto. Dimarxe dose telos mia gia panta me tous makakes. Steiltous ston eisaggelea na telionoume.


    ΚΑΘΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ


    velvento einai o kosmos tou,den anagnorizoume kanenan allo gia na mas kanei koumanto me 2 psifous.
    krima kai gia ton xristo pou efage psomi apo tous velventinous.parola afta ton agapame


    ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ.ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΓΚΕΣ ΗΘΕΛΑΝ?ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ!!!


    αυτος ειναι ο "φιλοξενος" βελβεντινος κοσμος?
    σε αλλες εποχες τον καθε "τυχοντα" εκλεγμενο τον γλειφατε απο πανω μεχρι κατω,τωρα ανθρωπους αξιολογους και επιτυχημενους τους φερεστε ετσι απο κομπλεξ καθαρο και μικροπρεπεια!
    φτανει πια μην υπερβενεται τα ορια και μην εκλαμβανετε την ανωτεροτητα ως αδυναμια
    μαθετε επιτελους να ξεχωριζετε το υφος απο το ηθος!


    Βελβεντινοι μηπως ετοιμαζεστε να κανετε και συνορα;Να ξερουμε να βγαλουμε διαβατηρια!
    Σαν δεν ντρεπεστε.....


    Ο Δάσκαλος δεν έφαγε μόνο ψωμί τρώει ακόμη και τώρα και θα τρώει και στο μέλλον όχι όμως γιατί του το χαρίζουν αλλά γιατί το αξίζει.Αλλά 6.08 τον έχεις για βλάκα τον Δάσκαλο;Γιατί να πάει στο Βελβεντό χωρίς να υπάρχει λόγος;Μαλάκας είναι και πάει αφού ξέρει ότι είναι ελεύθερος επαγγελματίας;Αρα κάτι έχει στο μυαλό του. Χτυπάει γροθιά κάθετα στο μαχαίρι και δεν μασάει.Αυτοί που δεν τον ξέρουν που να τον καταλάβουν.Δάσκαλε γερά μην μασάς να λες πάντα την αλήθεια όσο πικρή και είναι για κάποιους.


    Ειλικρινα ντρεπομαι που ειμαι βελβεντινια! Αναρωτιεμαι ποσο πιο κατω θα πεσει ακομα το Βελβεντο! Οι σημερινοι ψευτομαγκες πρεπει να κρυφτουν κι οχι να πανυγηριζουν.Αραγε θα το καταλαβουν ποτε αυτο?
    ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!
    Οφειλουμε και μια συγγνωμη στους εκπροσωπους του Δημου, τουλαχιστον εμεις οι υπολοιποι που ειμαστε πιο ρεαλιστες κι οχι προδοτες οπως μας αποκαλουν καποιοι συντοπιτες μας.


    ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΡΕ ΒΕΛΒΕΝΟΙ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΕ ΥΠΟΛΗΨΗ


    Δεν ξέρω ποιοι πρέπει να χαίρονται με τα όσα συμβαίνουν στο Βελβεντό.
    Πάντως εγώ ως Σερβιώτης λυπάμαι για τα όσα συμβαίνουν.
    Λυπάμαι που βλέπω τους γείτονές μας και συνδημότες μας να φέρονται με αυτόν τον τρόπο.
    Πιστεύω ότι είναι έξω από κάθε λογική ανθρώπινης συμπεριφοράς που μπορεί να συμβάλει στην πρόοδο και την ευημερία αυτού του τόπου.
    Είμαι σίγουρος όμως ότι εσείς, εμείς και όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε πάρα πολλά για αυτήν την περιοχή.
    Σας ευχαριστώ
    Τάσος Σαββίδης


    giati den xtizete ena teixos gyro gyro na telionoume me tous makakes?


    ακόμα κι οι οπαδοί του καντάφι, θα ζήλευαν τέτοιο πάθος για τον εκθρονισμένο και οικονομικά ζημιωμένο αρχηγό τους


    ΟΙΝΕΟΛΑΙΟΙ ΘΥΜΩΣΑΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΜΟΥΡΛΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ


    VALTE MYALO PALHKARIA,VALTE MYALO GIATI TO KANATE TO XWRIO MPOY...LO.KAPOTE OLOI AKOYGANE VELVENTO KAI TO EIXANE GIA PROTYPO OMORFIAS DIASKEDASHS KAI FILOKSENIAS KAI TWRA AKOYNE VELVENTO KAI ALLAZOYNE DROMO.PARTE TO ALIWS GIATI DEN PATE KA8OLOY MA KA8OLOY KALA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Μπραβο Μαρία,έτσι Μαρία,πες τα Μαρία και εγώ μαζί σου Μαρία, συνέχισε έτσι και την ανανέωση της σύμβασης με τον δήμο την έχεις στο τσεπάκι(αφου δεν μας έκατσε η περιφέρεια καλή είναι και μια θέση στον δήμο,έτσι δεν είναι Μαρία?)
    Εξάλου στον βωμό της επαγγελματικής και οικονομικής αποκατάστασης μπορούμε και πρέπει να θυσιάζουμε τα πάντα,έτσι δεν είναι Μαρία?
    Τι σημασία έχει το κοινό συμφέρον του τόπου όταν δεν συμβαδίζει με το προσωπικό συμφέρον μου και έρχεται αντίθετο με τις προσωπικές φιλοδοξίες μου, έτσι δεν είναι Μαρία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΤΣΟΚΑΣ29 Οκτωβρίου 2011 - 8:29 π.μ.

    ΛΕΒΕΝΤΗ ΤΩΝ 5,12 της 29-10-2011.
    Επανειλημένα λασπολόγησες σε βάρος μου ΑΕΡΑΤΟΣ
    και με την σιγουριά της ανωνυμίας ότι δεν
    μπορεί να σε εντοπίσει κανένας. ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΣΑΙ
    Μάθε λοιπόν ότι ήδη έχουν εντοπιστεί από
    την ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ όλες οι
    τηλεφωνικές γραμμές και οι αριθμοί κλήσης για
    κάθε ανώνυμη προσβλητική καταχώρηση που αφορά
    το άτομό μου. Και επειδή η έρευνα συνεχίζεται
    κατώπιν εισαγγελικής διαταγής είναι θέμα χρόνου πλέον να εντοπιστεί και η δική σου τηλε
    φωνική γραμμή. ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΝΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.
    Τότε θα καταλάβεις πάρα πολύ καλά ότι οι
    μαγκιές πληρόνονται ΑΚΡΙΒΑ. ΕΠΕΙΔΗ όμως κάνεις
    το λάθος να γράφεις στο συγκεκριμένο από διαφο
    ρετικές τηλεφωνικές γραμμές θα πάρεις στον
    λαιμό σου και ανθρώπους που δεν φταίνε.
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΑΚΟΜΑ ότι η ποινή που θα
    σου επιβληθεί μετά από μυνητήρια αναφορά μου
    κατά παντός υπευθύνου δεν ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ αλλά
    ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ μέσα στην ΣΤΕΝΗ.
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ κατά εντολή του υποβολέα σου και σύντομα θα εισπρά
    ξεις και την ΑΜΟΙΒΗ ΣΟΥ. ΜΕ την διαφορά ότι
    η επιταγή που θα εισπράξεις είναι πλαστή οπό
    τε θα κατηγορηθείς και για άλλα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή